SSブログ

Cotton happy blue [I was saved by you](Wonder boy)過去作:2018年10月22日 [写真と詩]


スポンサーリンク









Cotton happy blue
   [I was saved by you]

コットンハーバーマリナゲートタワー.jpg
 

I was saved
(僕は救われた)

I got an invisible power
(見えない力をもらって)



My soul was released from the body ...
(僕の魂は肉体から解放されたんだ・・)



 
マリナゲートタワー.jpg



The soul releases the light of love

(魂は愛の光を放つ)

Happy blue light reflects
(幸せの青い光が反射する)

It was kindness like cotton
(それは真綿のような優しさだった)



コットンハーバー.jpg
 


I was saved by you
(僕はあなたに救われた)

I was happy that I wanted to cry
(泣きたいくらい嬉しかったよ)

 
And the soul was released from the body・・
(そして魂は肉体から開放されて・・)



 
The soul burned violently and created love
(魂は激しく燃えて愛を生み出した)

It was like a chemical reaction
(それはまるで化学反応のようだった)


 
コットンブルー.jpg



The soul releases the light of love

(魂は愛の光を放つ)

Happy blue light reflects
(幸せの青い光が反射する)




 
It was kindness like cotton
(それは真綿のような優しさだった)

 
It was Mother kindness
(それは母なる優しさだった)


It was the kindness of God
(それは神の優しさだった)





コットンブルー5.jpg


The soul releases the light of love
(魂は愛の光を放つ)

 
Happy blue light reflects
(幸せの青い光が反射する)



 
It was kindness like cotton
(それは真綿のような優しさだった)


It was Mother kindness
(それは母なる優しさだった)


It was the kindness of God
(それは神の優しさだった)




Good nigh・・
(お休みなさい・・)


Happy blue light reflects tonight・・
(今夜も幸せの青い光は反射する・・)















スポンサーリンク





nice!(1)  コメント(0) 
共通テーマ:アート

nice! 1

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

Facebook コメント

  •